pisaliście , że po podłączeniu do autka powinna zapalić się zielona dioda. U mnie pali się czerwona, ale wszystko działa. Sprawdzone w dwóch samochodach.
pisaliście , że po podłączeniu do autka powinna zapalić się zielona dioda. U mnie pali się czerwona, ale wszystko działa. Sprawdzone w dwóch samochodach.
U mnie po podlączeniu świeci sie czerwona a po uruchomieniu nic się nie świeci :diabelski_usmiech i tez wszystko śmiga
[ Dodano: Sro 15 Wrz, 10 08:47 ] loru, jak u siebie sprawdzałem żarówki z tylu to w jednym przeciwmgielnym miałem normalna żarówkę a w drugim była wsadzona żarówka która zamiast wolframowego żarnika miała w środku poprostu drutem zrobione zwarcie :? Jak sądzisz, powinienem ja zmienić przed uruchomieniem tej opcji??
Prawy tylny przeciwmgłowy to dolna żarówka 21W, standardowo pali się jako 5 W po uruchomieniu vcdsem opcji że palą się dwie strony tzn., lewa i prawa.
A dodatkowa opcja że halogeny jako dodatkowe światło stopu.
standardowo stopy zapalają się na górze, jak odpalisz tę opcję to zapalają się dodatkowo dolne żarówki 21w jak depniesz na hamulec, w ten sposób pali sie w sumie 5 światełek.
2 górne, 2 dolne i stop led na klapie
Z tym że ta opcja wymaga chyba innego modułu, bo vcdsem w moim nie mogłem tego znalesc, więc u mnie póki co to nie działa
Interfejs VCDS po podłączeniu się do gniazda zapala się czerwona dioda, jak opalisz stacyjkę i program to zmienia barwę na zielono komunikując w ten sposób że urządzenie jest poprawnie podłączone i gotowe do pracy.
Interfejs VCDS po podłączeniu się do gniazda zapala się czerwona dioda, jak opalisz stacyjkę i program to zmienia barwę na zielono komunikując w ten sposób że urządzenie jest poprawnie podłączone i gotowe do pracy
Mysle ze to zalezy od interfejsu. W moim zielona dioda zaswieca sie po podlaczeniu gniazda serwisowego auta z USB wlaczonego kompa. W staycjce moze nie byc nawet klucza i SW nie musi byc do tego zalaczony.
O kvalitach Skody Octavia moze pohybovat ino blazen !
jago7270, tak, ale wydaje mi sie , ze nie tam patrzylismy, dzisiaj udalo mi sie zaznaczyc drugie tylne przeciwmgielne, bo pomimo ustawiania poprzedniego nie mielismy ustawione, wiec tak myśle że może i to drugie gdzieś by bylo.
loru, jak u siebie sprawdzałem żarówki z tylu to w jednym przeciwmgielnym miałem normalna żarówkę a w drugim była wsadzona żarówka która zamiast wolframowego żarnika miała w środku poprostu drutem zrobione zwarcie
nic nie sprawdzałem, włączyłem i działa
Zamieszczone przez czyzyk64
loru, sam to włączałeś? , czy przez vdsc-a możesz podac jakie jest kodowanie i gdzie to jest?
sam włączyłem sobie za pomocą VAG-a
tak wygłada moje kodowanie z włączonymi światłami pm jako stop-y
018A0F330004140040110D000000000000097F065C100000000000000000
bajt 21 bit 4
tu trochę więcej na ten temat
Panowie chciałbym podsumować.
Czy w Ambiente IIFL da się aktywować drugie światło przeciwmgielne z tyłu i czy ewentualnie można zrobić żeby przeciwmgielne działały jako stop?
Może ktoś wie czemu fabrycznie robią tylko jedno przeciwmgielne z tyłu???
marcink_1, W O2FL:
1. Da się aktywować drugie przeciwmgielne z tyłu, ale nie jest to takie super proste - jeszcze nie do końca przetestowane zostały pewne możliwości kodowania bajtu 18.
2. przeciwmgielny jako hamulec: nie da się/na dzień dzisiejszy nie ma opisanego takiego kodowania (niepotrzebne skreślić).
3. Przeciwmgielne z tyłu są obowiązkowe.
czy ktoś może mi powiedzieć jak zakodować ( i czy sie da) żeby przednie halogeny (z matowym dołem odbłysnika) działały jako światła do jazdy dziennej?? Chciałbym oszczedzić trochę xenony.
Da się? OII 2008 BXE Ambiente. Dodam że doswietlanie zakrętów działa
czy ktoś może mi powiedzieć jak zakodować ( i czy sie da) żeby przednie halogeny (z matowym dołem odbłysnika) działały jako światła do jazdy dziennej?? Chciałbym oszczedzić trochę xenony.
Da się? OII 2008 BXE Ambiente. Dodam że doswietlanie zakrętów działa
da się. ale teraz na jesien itd to nie wiem czy to warto robic. musisz kliknąc "swiatła halogenowe jako światła do jazdy dziennej"
dzisiaj załozyłem nowy sterownik 30 bitowy i tu przede wszystkim wielkie podziekowania za pomoc teoretyczna - fachowa dla kropeck, ktory zmobilizował mnie do takiego przedsiewziecia. wszystko hula bardzo ładnie, sa cornery, dodatkowe swiatła stop , dwa przeciwmgielne, itd.
Mam tylko pytanko, ponieważ vcds mam w wersji angielskiej, a do szkoły rzucało sie kamieniami, wiec mógłby mi ktos , kto ma 30 bitowy sterownik elektryki podpowiedziec co oznaczaja bity w bajcie 8. w załączeniu zdjecie, bo nie wiem czy dobrze zaznaczylem, mógłby byc scrin w werscji polskiej ( bylo by najlepiej)
Z góry dzieki
Tryb transportowy to jest taki tryb, w którym większość elektroniki i funkcjonalności jest wyłączona, żeby właśnie podczas transportu auta do salonu bądź właśnie gdy auto stoi w salonie na wystawie, oszczędzać akumulator. I właśnie pierwsze trzy bity to pozwalają na działania podgrzewania siedzeń, świateł dziennych oraz podświetlania nóg właśnie gdy auto jest w trybie transportowym.
Bit 3 - niestety żadna z moich teorii nie działa, więc po prostu nie wiem.
Bit 4 - włączenie podświetlania wnętrza auta gdy jest otwarta klapa bagażnika.
Bit 6 - tylne światło przeciwmgielne (w aucie) wyłączone, jeśli jet podłączona przyczepka.
Bit 7 - jak masz dzienne włączone przez przeciwmgielne (choć prawdopodobnie będzie to działało też na zwykłych mijania) to po włączeniu kierunkowskazu gaśnie światło dzienne po tej stronie, po której jest włączony ten kierunkowskaz. Funkcja ma sens w Audi z tymi diodowymi dziennymi w lampach mijania, gdyż świecą one tak mocno, że nie widać tam kierunkowskazu. Dlatego jeśli ktoś się kiedyś przypatrzy, to jak włączy się tam kierunkowskaz, to gasną te diody.
czyli rozumiem , ze jak samochod np. stoi dluzszy czas w garazu, lub poprostu stoi w garazu lub parkingu warto miec te pierwsze trzy bity zaznaczone , oczywiscie pod warunkiem, ze mamy podswietlenie nóg, podgrzewane fotele , bo o te trzy rzeczy tu przede wszystkim chodzi.
Dzieki kropeck za podpowiedzi
Komentarz